Måndag

Hahaha gud vad ful på mig men jag tänkte att jag aldig har lagt upp en bild på hela min familj så jag bjuder.
För er som inte känner mig så är det här min familj. Den består utan mig 14  och Jonathan min bror, 10 och mamma annika 44 år och pappa marcos 45 år. Och det var välidgt soligt ute så det är därför alla typ blundar, haha.
 
Ja det där var lite ointresseant men aja. Idag åkte jag till stan där jag mötte upp pappa och vi sedan åkte iväg till min gudmorslägenhet (min faster) på östermalm och hjälpte till för att hon ska flytta.
Det blir super bra och jätte kul att hjälpa till.
Jag ska även dit imorgon en stund.
 
Nu ska jag ta en varm dusch och kolla lite på datorn och mobilen sen så ska jag nog sova för blev så trött utav att hjälpa till, haha.
Mer uppdatering imorgon, puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback