Idag

Haha en bild från Spaninen, bjuder. Hahha posar..
 
Förlåt för dålig uppdatering, har haft verkligen fullt upp.
I fredags så var jag med Maja, Tilde, Elin, Aurora, Linnea. Det var jätte mysigt.
Jag hade prov i Torsdags och läxor så jag har haft fullt upp med skolan.
Igår så var jag i min gudmor Dianas lägenhet och hjälpte till igen. 
Idag så ska jag plugga No, So och Sv. Har massa prov och inlämningar, åhh blir galen. Sen ska jag även en liten stund och hjälpa till de sista innan fotograferingen och visningen.
Ni som går i 6:an/7:an har inget att se fram emot i 8:an ;)
 
Nu ska jag hoppa in i duschen för jag var precis och spelade tennis med pappa. 
Mer uppdatering sen, puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback