31/8/13 - Selena Gomez konsert

 
Alla bilder är tagna med telefonen så det är därför bilderna inte blev de bästa, det är både jag och Maja som har tagit bilderna med min telefon.
 
Den där dagen var en av de aboslut bästa kvällarna i mitt liv, jag och Maja och hennes kusin fick biljetter samma dag som konserten, vi blev så himla glada med tanke på att dem varit slut på ticnet tidigare men då tydligen släpper dem några få biljetter samma dag som konserten.
 
Vi var i alla fall super nära med tanke på att konserten var i Fryshuset så var arenan inte alls stor och vi fick as bra platser, ca 7 meter från scen!!
Så jäkla härlig kväll.
Jag har försökt lägga upp bilderna tidigare men det har varit något fel så dem fick komma nu, mer uppdatering sen kramisar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback