Tisdags

Bilder från i Tisdags.


I Tisdags var vi på skansen med klassen och idrottsklass 6:or. Jätte roligt. Jag gick med Alicia och Ines och Tilde efter att vi svarat på frågor. Vi kollade på massa djur och ahde super mysigt.
Igår gick dagen fort, vi slutade tidigt och sen åkte jag till Maja och pluggade och sen åkte jag hem och kolla på New girl och plugga.
Idag så slutade vi 12 för att lärarna skulle på någon utbildning. Då åkte jag till Täby en snabbis med Maja och Aurora. Super mysigt. Vi fikade och kollade runt.
 
Imorgon har vi Spanska prov så jag ska plugga massor.
Jag gör nog ett inlägg till med lite bilder jag tog efter jag kom hem. Super mysigt med höst tycker jag.
Mer uppdatering sen, kramisar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback