I Måndags

Bilder från i Måndags

I Måndags mötte jag upp Rebeca i stan och så gick vi runt och kollade i lite butiker sen så gick vi hem till henne för hon bor i stan och sen sov jag där. Jätte mysigt, vi hade inte träffats på jätte länge.
Igår kom mamma och pappa hem från Spanien. Dem hade varit där i en vecka och fixat i lägenheten. Det blir jätte fint!! Så igår var jag bara med dem.
 
Idag ska jag åka och hjälpa mamma lite på jobbet och sen köpa en jacka så bilder på den kommer sen.
Imorgon så ska jag träffa Alicia, vi får se vad vi ska göra vi kanske skulle till stan. Så det ska bli mysigt.
 
På Lördag har jag en liten Halloween tjejmiddag, så jag måste köpa en utklädnings outift ;)
Mer uppdatering senare, kramisar♥

fin!

Delta gärna på min tävling där man vinner ett par valfria Carriera solglasögon eller glasögon.

2013-10-31 // 01:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback