Fredag

Canon eos 1100d + Canon ef 50/1.8 II
Bild tagen från idag.

Anledningen till att jag inte bloggat är för att jag haft 2 prov den här veckan. Men nu är det över, som jag sa i förra inlägget så är alla prov för den här terminen avklarade, sååå skönt!!
Jag kan bara vara med kompisar och chilla efter skolan utan att plugga till prov.
Det kommer då förstås bli mycket mer uppdatering.
Jag har även hunnit med att göra om mitt hår några gånger, hehe.
Jag ville slinga några ljusa slingor i håret så jag testade hemma med mamma för att jag var sjuk men då blev det helt missfärgat så jag gick till frisören och då blev det för mörkt så jag gick tillbaka idag igen och då blev det precis som jag ville ha det, jätte bra resultat. Konstigt att det inte blev slitet ;D
Nu ska jag se på tv och bara chillaxa och även göra lite fler inlägg med bilder från veckan.
Kramisar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback