Teneriffa

Nu ska jag berätta vart jag har varit under sportlovet, jag har varit på Teneriffa nästan hela sportlovet jag var där i en vecka och kom hem igår.
Det var ca 20-30* de flesta dagarna men i 2 dagar var det storm, den stormen brukar vara vart 3:dje år och det var när vi var där tyvärr.
Men bortsätt från det var det helt klart en av de bästa resorna jag varit på.
Vi bodde på ett jätte fint hotell, det var 1 km långt på sidan vilket innebär att det var väldigt stort enligt mig, det var all inclusive så vi kunde ta cola och mat/glass när vi ville.
Jag blev inte brun mest röd men jag har så himla dåligt pigment så ja, jag kan inte bli brun typ ;)
Här kommer i princip alla bilder från resan, bilder på shoppingen kommer sen, kram
 
Alla bilder är tagna med min Canon 1100d + Canon EF 50/1.8 II
   
 
 
 
 
  
 
 
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback