Stockholm från hög höjd

Alla bilder är tagna lite senare på kvällen och är inzommade så det är därför kvaliten inte är så bra.
De är tagna med min Iphone 5.

Efter att jag varit med Maja i stan så åkte vi till hennes pappas jobb och hälsade på och hjäpte till lite för skojsskull. Det var jätte kul att vara där och få hjälp till.
Han hade fixat så att vi fick åka helikopter senare på dagen vilket var jätte snällt. 
Det var hur spännande och häftigt som helst.
Jag hade aldrig åkt en helikopter tidiagre så det var jätte snällt att vi fick åka.
 
Mormor har varit här sen i igår kväll och imorgon bitti ska hon åka. Hon hade ramlat av cykeln så hon mådde dåligt så jag har tagit hand om henne och även hunnit städa lite.
Mer uppdatering senare eller imorgon, puss♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback