Svarar♥

Återigen tack för alla kommentarer, blir så himla glad, som ni ser har jag redan börjat blogga mer utav era gulliga kommentarer♥
Här hade jag ialla fall fått dessa gulliga kommentarer av några som kommenterade ang. min sänghimmel.
  • Amanda Om:
    IP: ---------
    Vart får du din insperation ifrån? Btw älskar din blogg <3
      
  • Anonym Om:
    IP: ---------
    Åh, Gud vad fint rum du har! Älskar din blogg! 😊

  • Anonym Om:
    IP: ----------
    Du har så himla fint rum!! Mitt är bara stökigt med massa saker och färger.... Har du någon speciell inspirationskälla till ditt rum? <3
 
SVAR: Tack så otroligt mycket alla 3, min mamma är delägare på ett arkitektkontor så jag har nog fått hennes gener ;D , jag tycker om att läsa inredningstidningar eller gå på IKEA för att få bra insperation, anars kommer jag på det mesta själv, jag tänkte visa er några tips sen.
Tack för kommentarerna, KRAM♥

» --

vet inte du att det fan är olagligt att lägga upp andras ip-nummer??

Svar: Jag visste inte det, sorry, jag har tagit bort det nu!
Louise

2013-01-05 // 16:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback