Svarar

Jag fick en kommentar så jag tänkte svara lite snabbt
 
 
Amanda Om:
IP: -----
Vad heter du på instagram?
 
Svar: Jag heter louisejorge och det är då min ofäntliga instagram sen har jag då också "grodangrisen" som är min och Linneas privata instagram♥
Tack för frågan, jag blir jätte glad varje gång jag ser att jag fått en ny kommentar, fortsätt med det så kanske det blir ett videoinlägg imorgon hur jag sminkar mig.
 

sminkar du dig alltid eller är det bara ibland?

Svar: Jag sminkar mig ganska lite men ja jag sminkar mig alltid till vardags, sen efter skolan tycker jag det är skönt att ta bort de och på helgerna♥Tack för kommentaren, kram
Louise

2013-01-26 // 21:49:53

:(

2013-01-27 // 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback