Hola Louises bloggläsare!

Fick tillåtelse av Louise att blogga här.
Jag heter iallafall Linnea. Är en av Louises bästa kompisar och älskar henne med hela mitt hjärta. Haha poetiskt, jag vet. 
Det är jag som fixat Louises header och lite andra smågrejor och älskar verkligen att göra det, så om det är någon därute som är sugen på en ny design hjälper jag gärna :) släng bara in en kommentar på min blogg så fixar jag det. där bloggar jag iaf om ungefär det som Louise bloggar om. Men också om min ätstörning (det är ingen anorexia) som jag tvingas kämpa med, eller vad man säger. Fast ska inte göra det här inlägget för långt och tråkigt, som det redan är men hoppas ni orkade läsa och kolla gärna in min blogg :D http://elw.blogg.se
min babe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback