Hiss/Diss

Tänkte göra en snabb hiss/diss.
 
1. Super rean på Nelly.com, de har upp till 70% rabbatt, har man tur kan man hitta grymt snygga saker.
 --->LÄNK HÄR<---
2. Sänghimmlar, jag köpte en nu på IKEA (bilder på de kommer imorgon) dem är så himla fina, det finns många olika varianter inte bara på IKEA utan på en massa andra butiker också.
3. Marc Jacobs fodralen, nästan alla deras fodral är så himla fina, och inte så jätte dyra, ett till datorn kostar ca 500-800, och till telefonerna 200-400, och till Ipads 500-600.
 
Till Iphones:
Till Datorer:

Till Ipads:
 
 
 
 
 
1. Jullovet snart slut, i skolan  går dagarma suuuper långsamt men på lovet då går de suuuper snabbt :(
Nu är det bara 5 dagar kvar tills jag börjar skolan igen.
2. Mellandagsreorna, nu tror ni att jag är konstig, men jag ÄLSKAR mellandagsreorna men alla människor som står och ryker i ALLT? och alla köer, tex utanför Hollister i gallerian, de var kö utanför för att komma in, kom igen lixom?
 
HAHAHAHA kolla in min fina bild ;)
 
 

Så fin blogg, länkbyte?

2013-01-04 // 19:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback