Tjejfilmer

Ja som jag redan sagt ganska många gånger så har/är ja sjuk, så under jag varit sjuk så har ja kollat på 4 tjejfilmer.
 
Första filmen jag såg var "John Tucker must die" den var väldigt bra. Den handlade om "den snygga killen" som är otrogen mot 3 tjejer som vill hämnas. Jag tipsar den, 8/10
 
Andra filmen jag såg var "The perfect man" med Hilary Duff, den var också jätte bra. Den handlade om en mamma med sin 16 åriga dotter och hennes 3 åriga syster, mamman ville hitta den perfekta mannen och gjorde de inte det så flyttade de till ett nytt ställe, den 16åriga dottern blir då så trött på att flytta så hon hittar på den perfekta killen. Väldigt svårt att förklara men ett tips, 7/10
 
Tredje filmen jag såg var "Just my luck" med Lindsay Lohan och Chris Pine, den var otroligt bra. Den handlade om en tjej som hade jätte tur hela tiden och en kille som hade jätte otur hela tiden så när de sedan kysser varandra på en fest så byter turen så att tjejen får otur och killen tur, super bra film. Stort tips, 9/10
 
Den fjärde och sista filmen jag sätt hittils var "Monte Carlo" med Selena Gomez, Katie Cassidy och min favorit skådespelare Leighton Meester. Sjukt bra film. Den handlade om de två bästa vännerna, Grace (Selena Gomez) och Emma (Katie Cassidy) sparar pengar för att åka till Paris. De två tjejerna får sällskap av Grace's blivande styvsyster, Meg (Leighton Meester). I Paris så misstas Grace för att vara en bortskämd Brittisk arvtagerska, och de tre tjejerna hamnar helt plötsligt i centrum för uppmärksamhet och åker på en drömsemester till Monte Carlo. Super tips 9/10
 
Hoppas ni tycker om när jag tipsar filmer, kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback