Jag vet

Jag vet att jag lovade en massa uppdatering men så blev de ändrade planer.
Idag så var de tänkt att jag skulle spela tennis med Vendela o Alex från 9-10 och sen skulle ja hem o plugga o blogga osv, men istället så spelade vi tennisen som tänkt och sen åkte och tränade på gymet i 2 timmar o 40 min så tottalt blev de 3 timmars tränning idag, stolta.
Så nu ska vi köra hårdare träning minst 1 gång i veckan på gymet.
Sen åkte jag, mamma o pappa iväg och köpte nya skidor, pjexor och en ny hjälm nu är de bara skidbyxorna kvar så kommer ja nog se riktigt bra ut i backen ;D
Nu ska jag plugga oh imorron lovar ja att bilderna på de nya kläderna kommer upp.
Ha de bra, puss
Bild från träningen idag:



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback