Senaste från instagram

Bild 1: Mina födelsedagspresenter
Bild 2: När jag, Elin och Alexandra åt världens godaste frukost
Bild 3: En gammal bild på mig och Linnea som jag skrev grattis till henne på hennes födelsedag
Bild 4: En bild från en photoshoot med Alexandra
Bild 5: Bilder från när jag och maja åkte helikopter
Bild 6: En bild på mig när det bara  var 1 dag kvar till avslutning
Bild 7: När vi var på klassresa och Alicia chillade med killarna
Bild 8: Ett korlage jag gjorde till Alicia när hon fyllde år
Bild 9: Ett korlage på mig när jag skulle till skolan
Bild 10: När jag, Elin, Maja, Alexandra var i kungsan
Bild 11: När Rebeca var här och sovde över
Bild 12: När Maja och Alexandra åt glass i kungsan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback