Fredag imorgon

Ganska ny bild från instagram

Idag hade vi mentorsdag så den första riktiga skoldagen blir imorgon så det är ganska chill med tanke på att det sen blir helg. Vi slutade vid 13 och då åkte vi hem till Elin och badade vid hennes brygga och bastade, super härligt.
 
Imorgon är det Fredag och jag har inte riktigt några betämda planer än, men det brukar alltid bli något.
Sorry för den dåliga uppdateringen men jag ska försöka uppdatera mer nu vid skolstarten.
Massa kramisar♥

Allt bra med dig? :)

2013-08-23 // 19:53:05
» elinn

Hej!
Allt bra? :D
Gillar du tävlingar, makeup, mode och insperation lika mycket som jag?
Då skulle du gilla min blogg, jag har just nu en tävling och veckans blogg igång, kika gärna in! :D
Super fin blogg förresten! :)

2013-08-23 // 22:57:34

Shiet vilken snygg bild (::

Svar: Åh tack!!
Louise

2013-08-24 // 19:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback