Bilder

En av bilderna jag och Linnea tog
 
Idag så slutade vi ganska sent typ halv 4 och då åkte jag förbi Täby en snabbis och köpte skydd till telefonen och lite annat sen åkte jag hem och då kom Linnea.
Vi pratade och skrattade massor och tog även lite bilder. Bilden ovan var en av bilderna vi tog idag.
 
Sorry för usel uppdatering men har haft fullt upp med skolan osv.
Nu ska jag plugga lite sen så ska jag mysa framför idol.
Imorgon ska jag vara med Maja efter skolan vi ska se på det nya pretty little liars avsnittet som kommer ut imorgon. Ska bli super mysigt. Sen på Torsdag blir det massa plugg och på fredag så blir det barnvakt.
 
Det var lite uppdatering, mer kommer snart, kramisar♥

Sjukt fin bild! :) Vart kommer tröjan ifrån?

Svar: Det är min kompis Auroras tröja men den är från JC :)
Louise

2013-08-29 // 21:29:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback