Det var ett tag sen..

↑ Världens bästa föräldrar ↑
 
Tjaa, det var ett tag sen så nu hade jag tänkt och berätta lite snabbt om allt.
 
Varför jag inte har bloggat är för att jag har haft fullt upp med livet (JB, skolan osv.) så ja.
I förrgår var jag på Justin Biebers konsert, hade ståplats, var typ 10 meter ifrån honom *hjärtögon* åhh det var det bästa jag gjort!! Men sen kommer det dåliga efter den där underbara kvällen, när jag och Alex står vid tåget och ska ta kort på typ några så känner jag i mina fickor och så var min mobil borta! Fan vad jag blev arg. Jag hade 3000 bilder på min mobil som INGEN av dem var på datorn eller sparade och sen alla bilder från JB konserten. Det var serriöst skit.
Aja vad ska man göra när det finns tjuvar som är så himla ego. Men men..
Har deppat tillräkligt om min telefon så nu ska jag sluta.
 
I alla fall igår så hade vi halvdag så vi slutade 10.45 och då så åkte jag hem och gick ut med Jesper och sen så åkte jag och Maja tillsammans till Stan, till Grand hotell där Justin bodde. Vi stod där i 7 timmar och det blev såå sjukt kallt för det ligger vid vattnet så det var iskalla vindar och med tanke på att jag bara hade en skinjacka så frös jag som en gris (haha fryser grisar aja) så jag stod ut i 7 timmar sen så hade jag inte ätit något på hela dagen så jag drog till donken och åt mat (hahaha) och sen åkte jag hem.
Idag var en helt vanlig dag så det hände inte så mycket förutom att jag drog till tränningen.
 
Ikväll/nu ska jag nog äta något och kanske åka förbi Täby och fixa ett par jenas och sen blir det Tonårsbossen klockan 20 ;)
Mycket mer uppdatering kommer sen, kramisar♥

synd med mobilen.. hur gör du nu??
Va har du nu för mobil?

Svar: Jag har ingen telefon för tillfället, kunde få pappas gamla iphone 3 men jag ville inte ha den så :)Men jag får en ny nån gång i veckan!Tack för komenteren blir jätte glad♥
Louise

2013-04-26 // 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback