ARG!

NÅGON HAR GÅTT IN PÅ MIN BLOGG OCH LAGT UPP INLÄGGET "INTE MENNINGEN" OCH JA VET VILKA DET ÄR SOM KAN MITT LÖSEN, MEN NU HAR JA BYTT LÖSEN MEN NI/DU SOM HAR GJORT DE SÅ KÄNNER JA EN SOM KAN KOLLA UPP VILKA IP ADRESSER SOM HAR VARIT INNE PÅ MIN BLOGG OCH SÅ DU/NI.
SEN HAR DU/NI MÄNNIKSAN TAGIT BORT ALLA MINA KOMMENTARER :´(
SÅ KOMMENTERA GÄRNA VEM DU/NI ÄR SÅ SLIPPER NI HAMNA I TRUBBEL.
INGET MOT ER KÄRA LÄSARE SÅ KOMMENTERA GÄRNA OM IGEN ELR MER SKULLE BETYDA JÄTTE MYCKET ♥
förlåt för agritions inlägget, hjälp mig :(
 
 

här får du en kommentar :) fin bild föresten xd

2012-10-15 // 16:27:44

hej louise tråkigt att nån har gjort så mot dig men det är bara dem som har gjort dete som förlorar på det kram till dig

2012-10-15 // 18:03:54

fan va drygt gjort!!!!!

2012-10-15 // 18:11:22

Men hjälp vad elakt! De personerna kan fara åt helvete!
Kram!

2012-10-15 // 21:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback