Tipsar vinter jackor♥

Fick en kommentar att jag skulle göra fler "tips på vinterskor" så jag tänkte att jag gör det fast tips på vinter jackor för jag har ändå inget bättre för mig så.
Eller jo jag tänkte göra spanskan idag och kanske göra lite matte♥
Idag var ju första skoldagen efter höstlovet, skit hatar att komma tillbaka till skolan efter ett skönt lov men så är livet och det är bara att leva med ;)
Här har ni ialla fall lite tips.
Puss och kram
Den här ubersnygga skinjackan (märket: Willow jacket), kanske inte den bästa till vinterna med anars året runt, halva priset så nu kostar den 1998, LÄNK!!
Dena super coola ganska billiga jacka från ZARA, 499 kr, LÄNK!!
Dena klassiska jacka också från ZARA, ganska billig 499 kr, LÄNK!!
Denna UBER super snygga kappa/jacka också från ZARA, kommer lungt köpa en själv, 499 kr ganska billigt, LÄNK!!
Denna mysiga jacka från H&M, 499 kr, LÄNK!!
Denna snygga kappa från H&M, 599 kr, LÄNK!!
Denna vinröda fina kapa från H&M, 399 har kostat 599, LÄNK!!
 

Vilken bra smak du har!

Svar: Tack♥
Louise

2012-11-05 // 19:04:35

Hej! Jättebra tips. Vilken fin design du har fått. Gillade den gamla också men den här är ännu snyggare!

Svar: Tack♥
Louise

2012-11-05 // 19:59:22

Kan du ha en frågestund?

Svar: Absolut♥
Louise

2012-11-06 // 22:51:47

Hej här är lite frågor!:)
Hur lång är du?
Vilken Klass går du i?
Vad heter din skola?
Har du pojkvän?
Har du mens?
Dricker du alkohol?
Hur gammal brukar folk tro Att du är?
Bästavän? Hahah lite roliga frågor snälla svara på dom i bloggen älskar din blogg du är sjukt underbar

Svar: Jag är 158/159, jag går i 7:an, jag går i bergtorp, Nej inte för tillfället, ja, Dem flesta tror att jag är 14 men ¨några tror att jag är 15, nej jag dricker inte, har många. tack fölr frågorna, kram
Louise

2012-11-07 // 16:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback