Svarar♥

07 nov, 16:15

 
Anonym([email protected])Om:
IP: 94.234.170.32
Hej här är lite frågor!:)
Hur lång är du? '
Vilken Klass går du i?
Vad heter din skola?
Har du pojkvän?
Dricker du alkohol?
Hur gammal brukar folk tro Att du är?
Bästavän?
Hahah lite roliga frågor snälla svara på dom i bloggen älskar din blogg du är sjukt underbar
 
Jag svarar:

Jag är 158/159 (kort ja vet xD)

Jag går i 7:an

Jag går på Bergtorp

Nej inte för tillfället

Nej jag dricker inte

14 år brukar folk tro sen finns det några som tror att jag är 15 (haha fattar inte varför dem tror de)

Har många men Emilia Britting har jag känt hela mitt liv så hon känner mig allra bäst♥

 

Tack så jätte mycket, super kul verkligen när ni kommenterar och nu svarar jag på alla kommentarer från och med nu.

Ska ha en frågestund snart♥

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback