Hemma mys♥

Har suttit i kanske 3 timmar och kollat på Gossip Girl, älskar den serien, började på den igår är redan på avsnitt 10 av sesång 1 ;D

Nörd? Jo tack jag vet, haha så fort jag sett ett avsnitt av något så ser jag på hela och jag slår vad om att jag sett klart alla gossip girl sesånger (8 elr 9 st) innom typ 1 månad och i en sesång är det typ 30 avsnitt, haha.

Gud vad jag är tråkig men jag har väll varit för mycket vid datan så jag har blivit konstig ;D

Aja det var lite snabb uppdatering, imorgon kommer iaf mina föreldrar hem de har varit i Köpenhamn tillsammans så jag och Jonathan är hemma med mormor.

Idag kom kusinerna på fika, super mysigt (Min minsta kusin är 3 och heter Olle, SÅ SÖT och hans bror, min andra kusin Filip som  är 7 år, har bara två kusiner och dem är på mammas sida)

Iaf tog inga kort men jag får se om jag tar lite "natur" bilder imorron, imorron är det farsdag så tänkte åka till Täby C en snabbis och köpa en liten sak.

Det hät blev ett väldigt långt inlägg, LÄS GÄRNA ALLT OM NI ORKAR! ;D

Ska fortsätta se på gossip girl kanske ska jag vara lite social mot mormor och Jonathan om jag orkar xD

"You now you love me, XOXO"  (För er som inte fattar kolla på gossip girl)

Lite "weird" bilder just nu ;)


» Fia

Vilken sida ser du avsnitten på? Kram

Svar: swefilmer.com
Louise

2012-11-10 // 21:57:54

louise det finns bara till sägon 5 !! hahq<3

2012-11-11 // 13:20:53
» Mimmi

Åh jag älskar också GG!! BÄSTA SERIEN!

2012-11-11 // 14:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback