Min dag♥

Jag har varit emd Alicia och Tilde idag, super mysigt♥
Först fotade jag dem och en åkte vi till Wilys vi skulle egentligen köpa pepparkaksdeg men den var slut så vi köpte en massa bakelser.
Sorry för att jag inte uppdaterat med har haft fullt upp med att leva livet ;D
Här är en bild på oss 3♥ (jag typ blundar men dem blev jätte fina ;D)
XOXO

vems jacka har du på dig? är det din? vart köpte du den?

Svar: Fick den av mamma istället för adventskalender♥
Louise

2012-11-24 // 22:50:55
» Lisis

Hur gamla är de andra tjejerna på bilden?;)

Svar: Lika gammla som mig♥
Louise

2012-11-26 // 06:50:00

Fan vad horiga ni ser ut. slampor.. det dära är väl den dära alicia sandgren va..? så jävla sorligt..

Svar: Vad synd att du tycker så, nästa gång kan du ju skriva namn, fegt.
Louise

2012-11-29 // 15:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback