Mer snö bilder..

Jag är så kär i stön så att ja inte kan släppa blicken, så himla mysigt!
I alla fall nu ska jag snart gå till träningen, brukar cykla men de är för halt.
Sitter just nu och dricker varm choklad, mums!
Idag hade vi SO prov, ganska svårt men tanke på att ja inte hade tränat, men ja gjorde mitt bästa ;)
Tänkte blogga om "tips" och "jul låtar" och "jul önskelista" ikväll, tack för alla kommentarer "blogga Louise" eller "gör ett videoinlägg" båda dem ska ja göra.
Blir verkligen jätte glad för Alla kommentarer som är snälla!
Tack och här är mer snö bilder (sorry för dålig kvalité men ja tog med telefonen, igga min face på bilden)


Hej! Älskar verkligen dina ögonbryn!! Vad fyller du i dem med? Skugga eller penna? Kram :)

2012-11-29 // 17:54:00

louise blogga mer ;) med mer videoinlägg!

2012-11-30 // 15:41:41

LOUISE BLOGGA! :( :(

2012-11-30 // 22:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback