Frågestund♥

Jag tänkte göra en frågestund för jag har fått några kommentarer för ett tag sen att dem ville att jag skulle göra en frågestund så jag tänkte göra det.
Fråga vad ni vill jag kommer svara på alla, just ask about everyting ;D
Då lovar jag ett videoinlägg minst varanan vecka och en massa mer uppdatering♥
XOXO

» Elin

Favorit film? :)

Svar: Min favofilm är nog hmm, LOL och Bitchkram just nu♥Tack för kommentaren :)
Louise

2012-11-09 // 17:10:32

Hur mycket får du i vecko/månadspeng?

Svar: 300 + pengarna för när jag går ut med hunden så totalt 460.
Louise

2012-11-09 // 17:50:38

Har du pojkvän?
Favorit skor?
Favorit outfit?
Favorit tröja?
Idol?
Får du veckopeng/månadspeng? Isåfall hur mycket?
LOVE YOUR BLOG!!!

Svar: 1. Nej inte för tillfället2. Hunter stövlar
3. läger upp bild sen
4. Vet inte ;)
5. Ja jag får månadspeng, 300
Louise

2012-11-09 // 19:44:09

1. Favorit sak/möbel i ditt rum?
2. Favorit färg?
3. Något minne från dagis?
4. Någon du saknar? Släkting? Barndomskompis?
5. Något du öskar du inte gjort?

Aa det var mina frågor. Kram :D <3

Svar: 1. Hela mitt rum, jag älskar mitt rum det är så himla fint och jag känner mig alltid trygg och säker där.2. Rosa elr ja blandat gillar alla bror på vad det är på.
3. Min gammla bästa vän Julia
4. Julia från dagis, min farfar som bor i spanien, har inte träffat honom på ett långt tag (4 år)
5. Jag önskar att jag aldrig bråkat med någon.

Tack för kommentaren ♥
Louise

2012-11-09 // 19:59:29

E vendela ivert, du vet den grymma bruden med en sjukt bra blogg och roliga inlägg och som är snäll som fan, din bästa kompis?? svara ärligt :D

ps; jag e inte vendela, jag är hennes stalker alednev

Svar: Hahaha aa som dissade mig idag f;r att hon var för trött ♥ :D
Louise

2012-11-09 // 21:45:47

1. Vart bor du?
2. Är du bortskämd?
3. vad är ditt favorit ämne?

4. Har sett dig i ett pogram som heter piraterna hur var det att va med i piraterna?

Svar: 1. I stockholm, mer detaljerad tänker jag inte vara ;)2. Nej tror inte de
3. Slöjd kanske ;D
4. HAHA det var så länge sen, jag skäms så mycket men det var jätte kul verkligen
Louise

2012-11-09 // 23:12:14
» Maja

Tack fina du för en bra blogg:) här kommer blandade frågor om allt;)
Hur gammal är du?
Hur lång är du?
Har du syskon?
Hur mycket väger du?
Har du fått mens?
Om du har fått det använder du tampong eller binda?
Bråkar du mycket med dina föräldrar?
Har du syskon?
Har du rökt?
Har du smakat alkohol?
Det här var lite frågor intressenta och roliga hoppas du svarar kram fina du<3

Svar: Tack för att du tittar på den, betyder grymt mycket♥1.13 år
2. 158/159
3. Ja en bror som ni sett på en massa bilder
4.Jag väger 43/44
5.Ja det har ja
6. Binda, tampong är så jävla obehagligt
7. Ja ibland men jag försöker att inte göra de
8. Haha har du redan frågat, ja en bror
9. Nej och jag vill inte pröva
10. Har bara smakat lite öl och de smaka som fan

Tack kram♥
Louise

2012-11-09 // 23:23:37
» Sanna

Har du några förebilder (inte kända)
Har du provdruckit alkohol?

Svar: Nej ínte just nu.Nej och det vill jag inte
Tack för kommentaren♥
Louise

2012-11-10 // 13:51:26
» alba

1. skulle inte du kunna visa ditt rum/hus ?
2. favorit affärer (stockholm) ?
3. finns Victoria secret affären i stockholm ?
4. kan du inte svara alla frågor i en video ?

Svar: 1. Har gjort båda på video för ett tag sen men kan kanske visa sen ;)2. Monki, Vero Moda (i kista), urban outfiters, H&M (strandad) osv
4. det kan jag göra och i ett inlägg.
Louise

2012-11-10 // 20:34:19

Hejsan Louise, jag tänkte göra lite ledtrådar och så ska du gissa vem det är som kommenterar :)
1. Jag är en av dina bästavänner
2. Jag älskar att fota
3. Vi började inte vara med varandra på riktigt förrän i typ andra terminen av 6:an
4. Vi har många konstiga minnen, tex ganska konstiga lekar (du vet nog vilka)
5. Vi bråkar ofta men det gör oss till bättre vänner (tycker jag) ;)
Om jag ger fler ledtrådar blir det för lätt som det kanske redan är så det här får det bli
WHO AM I?!

Svar: Linnea? "kanske" ? :D ♥
Louise

2012-11-10 // 21:26:51

Ja du hade rätt, hahah som grattis ska du få en present.. Nån gång :) ♥

Svar: Haha jaa♥♥
Louise

2012-11-10 // 22:24:54

1) kan du gör en roomtour och en housetour?
2) hur gamal är dina föräldrar?
3) hur många väskor har du?
4) hur många gånger har du varit utomlands?
5) Om du får välja en sak att ta med dig ur ditt hus/lägenhet innan det brann upp, vad skulle det vara?
6) finns det något du "inte kan" leva utan?
7) vilken är din favorit film?
8) har du något husdjur?
9) vad är det första du gör när du kommer hem från skolan?
10) när brukar du gå och lägga dig på vardagarna?
Det där var några frågor, hoppas du blev glad och kan svara i en video:)
Ps, du är super fin och grym på att fota! :)

Svar: 1. Har redan gjort de men jag akn göra det igen2. 44
3 Orkar inte räkna kanske 30
4. ´Kankse 30/20
5. Min familj och katt och min telefon och en massa kläder
6. Min familj, mina vänner, min telefon
7. LOL och Bitchkram just nu iaf
8. Ja ett katt som hetter Sigge som är 5 år
9. Äter något och pluggar elr sätter på datan
10. Försöker att lägga mig innan 10 för att inte bli trött men lyckas typ aldrig, är så pigg

Tack och jag kan både svara i video och inlägg♥
Louise

2012-11-10 // 22:54:00

Lovar du att göra videoinlägg när du svarar? Idag? :)<3

2012-11-11 // 10:16:23
» Alina

Kan du ha en frågestund till? Det var kul! :)

2012-11-13 // 17:29:47

jga glömde en fråga: hur många unika läsare har du per dag? :)

2012-11-15 // 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback