Svar på frågestunden!♥


Emilia:Åh vilka fina bilder! Du är så duktig på att fota!
Svar:Tack så jätte mycket har en bra kamera

Aurora♥:Haha, det tog du från nevnarien! ;)
Svar:Haha ja hon är ju min favobloggare♥

Johanna: Awwww vilken sötiiz kram jojo
Svar:Tack♥

Marie:Vad heter teckensnittet i din header? Jag känner igen det.?<3 JÄTTE FIN BLOGG DU HAR
Svar:Nej tyvär jag vet inte för att det är min kompis Aurora som gjorde min hader, tack♥

Aurora:Å vad fin due! Stolt över att du är min bästis!
Svar:Tack dsm!♥

Johanna:Jag gillar verkligen din blogg Louise skanar dig gumman puss och kramizzar!<3
Svar: Tack, saknar dig med;)♥

Stina:Vilket fint foto!!!!!
Svar:Tack♥

Wilma:Har likadana muggar (;
Svar:Haha vad kul♥

Elin<3:Så fina bästisar man har!<33;)
Svar:Tack dms♥

Julia (din bardomsvän):Hej Louise! Din blogg är jättebra och rolig och jag läser den ofta! Bra video föresten! Gör några fler videoinlägg! Kram Julia
Svar:Tack så jätte mycket, aa jag ska försöka göra fler videoinlägg;)♥

Jasmin:Några planer för helgen?:
Svar: Nu är ju helgen slut men nästa helg ska jag till mormor med familjen för att fira att pappa fyller år;)♥

Emilia<3:Har du ngn kille? Elr på g meed ngn? Isf vem?<33
Svar:Nej typ inte just nu;)♥

Ungaodlarn:Äcklig smoodieee!!!/UNGAODLARN
Svar: Vad synd att du tycekr det har du smakat?;)

Anonym: Gillar du Mathias Hellström erkän att du är det svara ärligt har hört rykten om det.
Svar:Ja förut men nt längre;)

Kurt:Superfina kort..super fin header
Svar:Tack Kurt:)

iiiden:Fina bilder :D
Svar: Tack♥

Alva Fredriksson:ÄÄÄÄLSKAR den första bilden<333 Kram
Svar:Aa tack♥♥

Anonym: Vart köpte du den? ;) Den är jätte fin (Kenza jackan)
Svar:Mamma och pappa köpte den på intrenett;)♥

Ellinor:Åhh vad snygg t-shirt! finns den kvar i affär tror du?;)
Svar:Nej tyvär köpte den på rean förut men du kan kolla;)

Hehe:Hehe sötnos snälla blogga mer?:):*
Svar:Jag försöker blogga så mycket det går minst 2 inlägg pär dag;)

Alva Fredriksson: Gud vad fina bilder!
Svar:Tack♥

Amelia:Snälla blogga mer? :) Du tar grymt fina bilder, kolla gärna in min blogg men uppdaterar sällan;)
Svar:Ja ska försöka blogga mer, aa den var jätte fin♥


Det var nästan alla sen har jag lite dumma kommentarer som jag inte vill svara på:)
Tack åter igen att ni kommeterar det blir mycket roliagare att blogga då, om ni fortsätter att kommenteras så lovar jag att uppdatera mycket mer!♥♥
Puss och kram:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback