GOdmorgon sunshines!♥

Idag ska jag typ bara vara hemma och ta det lungt, kanske träffa någon kompis eller så men inget speciellt;)
Igår var Sarah här vi hade så sjukt kul, verkligen!♥
Sarah tipsade mig om en pälsväst så jag och mamma beställde hem en sån av hennes mammas affär, så sjukt snygg ni får bilder då (Kommer senast Torsdag;)
Nu sitter jag osminkad och ful i soffan och facebookar m.m, är ensam hemma brorsan och pappa är på fotbollsmatch och mamma åkte in till stan och jobba. :D
Har inte så mycket mer att skriva om, ska försöka platta mitt hår nu xD
Puss och kram

Jag kommer snart fina tjej! Puss mamma

2012-05-06 // 12:23:38

jag gillar verkligen din blogg louise saknar dig gumman puss och kraamizzar ! <3

2012-05-06 // 15:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback