Veckans tips♥

Jag tycker att vissa överdriver med smink och det gör att man inte visar vem man igentligen är.
Jag tycker det är viktigt att man är sig själv och inte spelar någon man igentligen inte är!
Då tycker att man inte ska ha för mycket smink vid sin ålder, är man t.e.x 11 år och går runt med fondation och lösögonfransar då känner jag så här testa att vara dig själv man blir inte mer populär om man har mer smink.
Typ för 12/13 åringar om man vill sminka sig: Ta lite mascara elr vad du känner dig bekväm i och lite läppglans (Kalla det var ni vill) och sen va sig själv!
Det tycker jag men alla tycker olika!
Jag har ganska långa ögonfransar men jag tar bara lite mascara men alla tror endå att jag typ har lösögonfransar elr hur mycket smink som helst!
Det var mitt tips, vad tycker ni?
Puss och kram

Lagom (före och efter):


Förmycket (Före och efter):



» Sofia

Kört igång Veckans blogg, kommentera bara att du är med så är du med och tävlar, vad har du att förlora? :D

Kram

2012-03-27 // 13:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback