SOOOOOL!♥

Jag solade typ i en timma imorse, sååå skönt♥
Det är så varmt, iaf Sigge min katt la sig på solstolen bredvid mig, så gulligt♥
Här har ni lite bilder;)
Puss och kram
 
 
Tog bort bilden när ja hade bikini och shorts, en viss människa stör sig på det där..skaffa dig ett liv istället för att kommentera massa onödiga saker på min blogg :´-(

» Klara

ehmm tkr inte du att det är lite "billigt" att lägga ut dej själv på bloggen i en liten bikin och korta shorts? Lite äckligt lixom att alla som har internet kan liksom se största delen av din kropp när du står halvnaken framför kameran??

2012-06-21 // 10:19:41

hej! :) Tycker jätte mycket om din blogg! :D tycker den är sjuuukt snygg och allt det där :) Hur har du fått din header så himla fin? :) Kram//Amanda

Svar: Hej! :) Tack så jätte mycket, tack det är min kompis Aurora som har gjort den, kram♥
Louise

2012-06-23 // 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback