Snabbt svar!

Jag valde ut några kommentarer som jag ska svara på nu, det är super kul att ni kommetnterar!
Om ni fortsätter kommentera lovar ja att uppdatera minst två gånger om dagen och mer videoinlägg men det är bara om ni fortsätter kommentera!♥

Klara: Du tar otroligt fina porträttbilder, skulle vara kul om du kunde skriva lite tips på vad man ska tänka på och hur du redigerar dina bilder. :D

Svar: Tack så jätte mycket, ett tips är att ta från håret ner till magen ganska nära så att man ser vem det är för om det är avstånd så kan det lätt se lite konstigt ut tycker jaJ Jag redigerar mina bilder på windows, hoppas du blev nöjd med svaret tack för kommentaren kram

 

Johanna: Skulle gärna vela bli fotad någon gång till en ny header :)

Svar: Ja gärna säg bara till! J Tack för kommentaren kram

Det var de, om ni gör tillräkligt många kommentarer kan ja göra ett videoinlägg om svaren fråga vad ni vill!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback