Kommentarer♥

Jag har fått lite gulliga kommentarer som jag vill svara på eller ja vad man nu säger ;D♥ (Inte alla men orkar inte svara på alla)

Carro! ([email protected]) om Bilder från idag!:
Det va ju inte kallt snarare sagt uppfriskande ;) <333
09 Juni, 19:45  
Sandra om Dagens köp!:
Push up tjejen....
08 Juni, 21:03  
Anonym om Dagens köp!:
push up bra...
07 Juni, 19:58  
     
Elin:) om Bildbomb!♥:
Jättefina bilder! Vilken kamera använder du och vilket objektiv? :)
06 Juni, 21:19  
cissi om Bildbomb!♥:
otroligt fina <3
06 Juni, 19:14  
     
aurora ♥ om Sommar känsla♥:
å så fina , älskar dig! <3
05 Juni, 19:59  
Johanna om Sommar känsla♥:
vad har du för kamera? :)
Carro: Haha jaa♥¨

Sandra: Va? ja det var en med lite push up problem?

Anonym:Ja och?

Elin: Tack, jag har en Canon eos 1100 d med det strandade objektivet som man får med♥

Cissi: Tack♥

Aurora: Tack, älskarej mer♥

Johanna: Kolla på svaret högre upp   ^
                                                          


Det var alla;)
Varför jag tog på IP:n var för att de som skrivit kanske inte vill att alla ska veta deras IP♥♥
       


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback