Hjälp att fota?

Jag tänkte nu på sommaren med tanke på att jag ska iaf vara hemma ett tag så kan ni gärna be mig tex: fota bilder till bloggen ifa ni/du har en blogg ;)
Aaa som ni kanske har märkt så är "fota" min hobby :D
Ni kan maila mig på: [email protected] elr kommentera i kommentarsfältet ifa ni/du är intreserad!
Här har ni några bilder ja tagit;)
Puss och kram
Modeller: Emma, Hanna, Aurora, Elin♥















2012-06-13 // 19:55:20

Skulle gärna vela bli fotad någon gång till en ny header :)

2012-06-13 // 19:56:05
» Klara

Du tar otroligt fina porträttbilder, skulle vara kul om du kunde skriva lite tips på vad man ska tänka på och hur du redigerar dina bilder. :D

2012-06-14 // 20:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback