YEEH 13 år!!!

Så glad, ja fick av morfar och mamma och pappa: hörlurar från urbanares, mjukisbyxor från lexinton, humanity armband brunt, 2 Frank dandy trosor,600 kr, haha topmodel men asså älskar att designa!:) Hyper glad!!! Älskar er utan er skulle ja inte vara något, och tack för alla grattis! Bilder: Puss och kram


Grattis och Hurra till dig i dag min egen lilla piga som nu blivit tonåring.
Jag ser att du blivit ordentligt uppvaktad i stugan.
Vilka fina saker du fick!
Jag ringer till dig senare idag.
Uppvaktning från mig kommer när vi ses.
Vad sägs om en riktig UPPLEVELSE(hm,hm)
Varma kramar på födelsedagen från mormor din
Gudrun

2012-07-23 // 10:59:02

Grattis! Ha en bra dag! :)

2012-07-23 // 12:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback