Godmorgon!

Vaknade för 2-3 timmar sen;) Har chillat lite så här på morgonen, mys! Idag ska ja och mamma till Täby C för att vi ska kolla på ett par shorts till henne, och sen ska vi nog köpa några presenter till min mormor och min andra plast mormor elr ja va man nu säger, så de är najs!;) Statistiken är inte särskilt bra just nu runt 50 så kom igen nu, glöm inte att kolla för nu när blogg appen funkar lovar ja dubbel uppdatering, men bara om ni fortsätter kommentera och kolla, skulle betyda grymt mycket:) 8 dagar kvar till TONÅRING, jiiiipi!!! Längtar efter mina kompisar (aurora, Maja, Elin, Alexandra) kommer bli grymt med tanke på att ja ska ha ett födelsedagspjamasparty :D Sen kommer ja sakna mig bästa vän Emilia, hon ska till Jersey nu om 3 dagar, kommer sakna henne så mycket :( men ja vet att om kommer få det bäst där! Aa blev ett ganska långt inlägg, men glöm inte att kommentera och kolla, fråga mig vad som helst i kommentarsfältet! Ha det bäst, puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback