Tisdag 25

Idag vaknade jag runt 11  av att pappa väckte mig med en ledsen min på munnen för att julkalendren var över, jag gick upp och drack ett glas juice och tog ett ägg sen la ja mig i sängen och tog upp mobilen och då blev jag glad för då bestämde jag och Vendela att vi skuklle ses. 
Så Vendela kom hit och vi fotade osv.
Imorgon är det Onsdag tror ja (kommer inte ihåg dagarna så bra nu när de är lov) och då kommer mina kusiner hit och vi ska fika och mysa.
På Torsdag kanske jag ska träffa min faster och hennes kille och min farmor anars ska Vendela och jag byta presenter.
På Fredag så ska jag vara hemma och på Lördag ska jag till morfarn min♥
De var lite snabb uppdtaering om de kommande dagarna.
XOXO

wtf? bet just en människa?

2012-12-25 // 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback