Onsdag!

Idag var jag i skolan som vanligt, vilket snökaos asså...det blåste och snöade så himla mycket.
Nu sitter jag i sängen och lyssar på julmusik och myser i min OnePiece, efter att ha varit med Maja, vi hade som vanligt mysigt.
Vi gjorde inget speciellt, åt pepparkakor och lussebullar och kollade på julkalenden andra gången för idag dock men det blir aldrig tråkigt ;)
Snart ska jag och pappa hämta ett paket, hoppas på att de är mina uggs som kommit (ja vet jag beställde dem för ett tag sen men dem har inte kommit än)
Det var nog allt om min dag,
Puss och kram
Ny design förresten tack för kommentarerna, men kommentera gärna mer, vad tycker ni?
Header:

» Wilma

Sjuk fin header (stavning) älskar din blogg <3

2012-12-05 // 17:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback