Mitt 2012

Jag har haft ett ganska bra år med både ner och uppgångar.
Tänkte berätta nabbt om de roligaste per månad.
 
Januari: Jag var i Kanarieöarna med familjen, jätte mysigt
 
 
Februari: Vi var i Romme med klassen
 
Mars: Började ta mycket mer kort
 
April: Var på Grönnan första gången på året, VIP också ;D
 
Maj: Klippte mig ganska kort & såg 1D
Före jag klippte mig: 
Efter ja klippte mig:  (HAHAA igga facet)
 
Juni: Midsommar, bästa stunden på året
 
Juli: Jag fyllde år
 
Augusti: Jag var i Spanien
 
September: Hösten kom, mycket shopping, färgade brunt
 
Oktober: Hände inte så mycket bara chillade
 
November: Gjorde inte heller så mycket, började förbereda för julen och gick i skolan som vanligt.
December: Julen
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback