Min önskelista till julen 2012

Jag har funderat ett tag nu och till slut har ja bestämt mig men ja kanske ändrar mig igen ;D
Det jag önskar mig är...
1. Ett objektiv till min kamera, det är ett objektiv som är anpassat för att ta porträttbilder de heter:
Canon EF 50/1.8 II
En kamera väska som man kan ha kamera och två objektiv och små fack för minneskort, batteri osv.
Marc Jacobs fodral till min snart köpta Macbook pro ;D Spelar nästan ingen roll vilken färg hälst rosa, beige eller mörk blå
Ett extra batteri till kameran
Longchamp väska, blå, svart eller brun tycker jag är snyggast
 
Det var nog de jag önskar mig just nu ;)
Kommentera vilken av färgerna som är finast på väskorna och Marc Jacobs fodralen, kan inte bestämma mig :O

Jag har den bruna Long Champ så den är snyggast ;) <3

2012-12-02 // 21:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback