Dan förre dan förre dopparedan

Hej hej, sorry för dålig uppdatering men jag har haft så fullt upp med julklappar och så.
Nu ska jag försöka uppdatera mycket♥
I Onsdags så åkte Maja, Elin, Aurora, Alexandra hem till mig och vi fotade och hade mysigt.
I Torsdags slutade vi skolan och då åkte jag hem till Alexandra med Maja och Aurora och sen så hämtade pappa mig där och vi åkte iväg till Täby C och fixade lite saker inför jul.
Och i Fredags, altså igår, hade vi gäster (Våran grannar) de var Charlie som var med på videoinlägget med mig :D
Dem åkte typ vid 1 på natten och då somnade jag direkt efter, var så trött.
Och idag så ska jag åka till Täby C sista gången innan jul och fixa en liten julklapp och sen lovade jag och ta några kort på Charlie.
Måste bara säga att jag är kär i julkalendren, åå så himla bra :D + att i övemorgon är det JUL!!!
Så himla taggad.
Är de bara jag som tycker att det typ är roligare att ge presenter än att få, så har typ gjort/köpt 30 presenter.
Då har ni fått en massa uppdatering om de senaste dagarna.
Här är några av bilderna jag tog med Maja, Elin, Aurora, Alexandra i Onsdags:
Kram
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback