Bilder från gamla stan

Igår var jag på X-factor med Alexnadra, Aurora och Elin, för aj hade vunnit biljetter, det var i alla fall jätte kul och vi hade som vanligt jätte mysigt med en massa skratt dock var det typ inga där så man hörde bara oss när vi satt och garva åt en massa random grejer ;D♥
Bilder på det kommer nog sen, men jag fotade med telefonen så fick typ ingen bra bild men aja.
Idag var ja på gamla stan på julmarknad med Elin, Maja och Aurora men sen så åkte Maja och Auora hem för dem skulle hem till Alexnadra så då stannade jag och Elin kvar och åt lunch och fikade på Espresso house, jätte gott.
Det var verkligen jätte mysigt, jag köpte brända mandlar och julkort och vann en tomte :D
Här får ni bilder från idag:
Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback