Photos from spain! ♥

Ja nu vet ni varför ja var i spanien i 18 dagar sååå skönt, dock blev ja inte alls brun (Mitt jävla piggment som gör att ja aldrig blir brun :D)
Här är en STOR bildbomb, men det är inte tagna med min system kamera med tanke på att jag glömde de hemma fick ja låna mammas och pappas och därför blev inte alla bilder superbra ;)
Puss och kram
 
Mina neon färgade armband:
Lite drinkar vi dack där:
Haha en champanie chocklad flaska (Gjord av chocklad)  :
Solnedgång:
Så fina blommor i spanien:
 
 
Poolen i första huset vi hyrde:
En kväll:
Ja och Jonathan:
Lite blder från husen i spanien m.m:
 
 
 
 
 
De har jätte fina mönster:
 
 
 
 
 
 
Hotel nr 2:
 
 
 
 
Ja, när vi hade kommit fram (så där ser mamas och pappas kamera ut)  :
Natur bild:
När vi v på ett palats, på blden är det ja, pappa och jonathan:
Så här såg det ut inuti palatset:
 
 
 
Fin utsikt:
 
När vi var hos vår kompisars ny byga hus:
 
Hotel nr 3:
 
När vi skulle käka frukost:
Hus och bygnader på bergen:
Utsikt:
Våra kompisars hund:
Här är lite bilder som är tagen med våra kompisars kamera så dt är därför de ser så små ut!
Solnedgång:
När vi surfade:
 
Mer utsikt:
När vi var på vattenland:
 
HAHA MUPP:
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback