från Aurora

Louise du läser säkert dethär nu och undrar hur jag kunnat göra dethär. Du kanske inte blir så glad heller men nu gör jag det. 

DU ÄR SJUKT SAKNAD BÄSTAVÄN!
Jag har saknat och längtat efter att få träffa dig i en hel väcka nu! Ni kanske inte tycker det är länge men för mig och Louise är det som ett år. Vill bara träffa dig NU. Imorgon ska jag få träffa dig! Shit längtar!

Du måste bara veta att jag älskr dig så sjukt mycket. Du är min bästavän och jag kommer alltid älska dig. Hur vi egentligen träffades minns knappt någon av oss? I burjan gillade vi väl varandra inte sådär jätte mycket, vilket jag ångrar. Men nu så är det du och jag och dom 3 andra (elin,alex,maja) FÖRALLTID! Vi har alltid roligt och vi skrattar jämt! Vi bråkar nästan aldrig och blir snabbt vänner igen. Ett liv utan dig skulle jag aldrig klara av. Allt vi har gjort tillsammans, ingen kan slå våra minnen. Och du är så sjukt vacker också. Jag brukar ju kalla dig ängla barn. Ditt hår , ditt utseénde. Gash asså , vilken tjej! Och din energi , hur orkar du alltid vara så glad och sprallig och hoppa runt? Allt med dig älskar jag, dte finns ingenting dåligt med dig. Jag älskar dig Louise och jag kommer alltid göra det. Saknar dig och alla tjejorna. vi ses imorgon!




image description


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback