En kommentar!

Jenifer: Haha kul att du själv tror att folk tror att det var kissie, patetiskt att sitta och kommentera sin egna blogg. Hahaha.
Svar: Jag lovar och svär på mitt liv att jag inte skrev kommentarem, du får tro vad du vill men jag vet att jag inte skrev den! Om det är något som är patetiskt så är det du som kommeterar fast du inte vet om jag gjorde den som jag inte gjorde. Aja tack för kommentaren, ha det bra :P

Om ni vill kommentera skriv positiva skaer som jag kan svara på♥
Ville bara svara snabbt;)

varför måste hon kommentera massa onödiga kommentarer !?!?!?



2012-04-11 // 17:15:54

Men lilla gumman, du kanske inte har kommenterat den själv men tror du själv att det är Kissie!?

2012-04-15 // 16:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback